Keyfim Yerinde


                                         



Keyfim yerinde;
* Haftasonu evi temizledim mis gibi oldu.
* Dün güzel bir iftar yemeği hazırladık eşimle arkadaşlarımıza..Arkadaşın minik oğlu giderken bana öpücük atıp "ben kendime dikkat edicem sen de kendine dikkat et" dedi ve ekledi "annene selam söyle" yalnız annemi mannemi tanımaz etmez :))) çok şekerdi. Ve bu bıdık  hayko cepkin' i çok seviyor. Oysa evde ne dinleyen var ne de seven:) Hatta bu tatlı şey bi gece rüyasında görmüş Hayko Cepkin' i. Rüyasında bunu ısırmış. Bu da uyandığında (hala bahsediyor zaten) nasıl üzülmüş ağlamış. O benim dostum ben onu çok seviyorum neden beni ısırdı diye :)))))))  Allahım çocuklaın tatlı dili, hayal gücü beni çoook keyiflendiriyor.

* Nihayet banyoya havlupan, kalorifer yaptırdık. ( Banyoya kalorifer koymayan müteahhit' e burdan iyi (!) dileklerimi göndermeyi de eksik etmeyeyim)

* Bol bol kitap okuyorum bu aralar... "Model Yatakhanesinin Sırları" adlı kitabı bitirdim geçen hafta . Amanda Kerlin&Phil Oh yazmış. Ünlü bir model olmak isteyen kızların ajanslarının onlara ayarladığı dairede başlarından geçenler var kitapta. Seks, uyuşturucu, ihanetler, hayatlarını sorgulamaları... Sığ bir kitap..ama akıcı ve çerezlik. Şimdi de "Ruj Hikayeleri" diye bir kitabı yarıladım. Aşk dolu bir kitap. 4 yazar yazmış. 4 bölüm. İnternette tebrik kartları satan bir şirkette çalışan kadınların aşk hayatını, beklentilerini anlatıyor kitap. Kathryn Shay, Fiona Kelly, Vivian Leiber ve Lynn Emery. Okuması zevkli, akıcı ve beyazdizimsi :) Ben üniversitedeyken pek okurdum beyaz dizi. O zamanlar beyaz dizi okuyanlar saklardı, utanırdı.

* Bayram yaklaşıyor... Eşimle bayram planlarımızı yaptık. İnşallah keyifli geçecek, sevdiklerimizle çoşkuyla geçecek. Hemi de tatil yuppiii..

* Kardeşim çook merak ettiğim " Komşum Totoro" adlı çizgifilmi hediye etti bana. ( orijinal ismi tonari no totoro ) Gerçi daha izleyemedim bir türlü. Totoro ne mi? Miyazaki' nin ünlü ve nefis olduğu söylenen çizgifilmi.

* Müdürüm bugün izinde ve ben de kısık sesle de olsa müzik dinleyerek çalışabiliyorum:) Müziğin iş yaparken, temizlik yaparken, kitap okurken bana arkadaşlık etmesinden çok hoşlanıyorum.

* Şirkette çöpe atılacak olan bir kutuyu hello kittyli şirin bir kapla kapladım nefis bir kutu yaptım kendime:)
* Eşim bana yorum yazmış Cuma günü :) keyfim yerinde...
* Ne zamandır ihtiyacımız olan ayakkabılığı aldık. Tekzenden. Yapması zaman aldı. Allahtan eşim bilmece gibi monte etme işlerinden zevk alıyor. Ben çıldırdım bi sürü parça çıkınca içinden. Ama güzel oldu sonuç :) Umarım kullanışlı ve dayanıklı olur..yanına da boy aynası alıcaz inşallah...işte burda resmi var merak edenlere ...
http://www.tekzen.com.tr/new/productdetail.asp?ref=12&urun=800569001

                                                                 

Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !