Eskişehir

Eskişehir hayalimi gerçekleştirdim :) Bu hayal 1 kereyle bitmeyecek yine gidiceğiz Eskişehir' e. Çünkü çok sevdik, çünkü yemediğimiz şeyler ve gidemediğimiz yerler var. Çünkü henüz plaj yapımı bitmemişti. Çünkü trenle gidebilmiş ama trenle dönememiştik :)

Trende kahvaltı ederek gitmek öyle zevkliydi ki.

*Odunpazarı evlerini sevdim.. Etraftaki tezgahları sevdim. Satış yapan kadınları sevdim. Lüle taşından bir yüzük ve şirin 2 buzdolaı süsü alabildim maalesef.

*Devrim Arabasını gördük. Eşim çoook mutlu oldu. Filmini izlemiştik ve merak ediyorduk.

*Bilim ve Kültür parkını çok beğendik. Korsan gemisi, Nuhun gemisi, ördekler, kurbağalar, yeşillik, heykeller, havuz....Kesinlikle kendinizi ve varsa çocuğunuzu götürmelisiniz oraya. Şato yapılıyordu o bitince görmek istiyorum yine.

*Kurşunlu camisini gezdik, avlusunda dinlendik, kuş seslerini  dinledik.
*Porsuk çayında gezindik, bota bindik. Çimenlerde oturan gençleri izledik. Kanodaki aşıkları seyrettik:) Çok keyifliydi.

*Kent park ta yemek yiyip, yapılmakta olan plajın inşaatına baktık, midillilere ve atlara baktık, yeşillik içinde keyif yaptık.

*Eskişehir' in heykellerini, havuzlarını sevdim.
*Eskişehirde birilerine sorduğumuz yol tarifleri hep bizi şaşırttı. Uzak dedikleri yer yakın çıktı hep. Tabi bize göre:) Bize estrama binin, minibüse binin dediler hep biz yok yürüyelim dedik ve iyi ki yürümüşüz hep kısa mesafe :) E biz İstanbul' da trafiğe uzun yola alışmışız bize her yer kısa geldi:) Ve birine diyoruz ki şurası nerde acaba adam diyor ki e orası burası işte :))) bikaç kez böyle oldu hep.

*Estramı sevdik. Çok konforlu ve şık. Darısı İstanbul' a.
*Bir arkadaşımızın vesilesi ile Sultan diye minik bir otelde kaldık bir gece. Küçük, kendi halinde, birçok yere yakın bir oteldi. Rahat ettik. Suyu da şifalı kaplıca suyu imişhttp://www.eskisehirsultanotel.com/

*Trene yer bulmak zor, erken almalı. Trende öyle tatlı bir görevli vardı ki. Bilet kontrol eden amca çok güldürdü bizi. Hele Eskişehir' e yaklaştığımızda seslenişi çok tatlıydı. " Eveet heyecan dorukta 20 dakika kaldı "  :) Eğer ekleyebilirsem tesadüfen bir fotoğrafta o amca gözükmüş eklerim buraya:)

*Porsuk kenarında bir sürü cafe,restoran var. Fiyatlar güzel. Eskişehir' de aç kalmak yok. Nargile keyfi de yaptık :) Tabi ben beceremedim içmeyi ama olsun:)

*DONAS yedik. Pek doyurucu ve ucuz. Nefisti.
*Lüle taşı müzesini gezdik. Harika şeyler yapmışlar. Takılar, pipolar, heykeller...vs.
Yine gidicem... Şelalepark ı görücem, mercimekli mantı alıcam, ..........Ve gitmeyen varsa mutlaka gitsin.